*ماه ترین ها*
*ماه ترین ها*

اگه میبینی میترسم اگه چیزی نمیپرسم /اگه بیهوده پوسیدم من از ترس تو ترسیدم /از این لب بستگی هاو ازاین دلخستگی هاو/ توی ظهر یه تابستون ازاین یخ بستگی هاو/ ازاین تسلیم اجباری به این تقویم تکراری تموم عمرو بخشیدم من از ترس توترسیدم چه حرفایی تو دل هامون /سوالا که نپرسیدیم/ دوباره از نگاه هم من و تو هردو ترسیدیم2/ بیا و تکیه گاهم شو از آغاز همین قصه/ آخه چشم و چراغ من چرا میترسی هم غصه /مگه هر قطره بارون واسه دریای دنیا نیست/ توکه باشی منم هستم/ دیگه این قطره تنها نیست/ توی این جشن بارونی تو دریایی نمیدونی /یه عمری تو گوشت خوندن نمیذاریم نمیتونی/ چه حرفایی تو دل هامون سوالا که نپرسیدیم دوباره از نگاه هم من وتو هر دو ترسیدیم



نظرات شما عزیزان:

بخرش
ساعت19:32---19 بهمن 1391
سلام دوست عزیز. وبلاگم را بستند. در نشانی جدید http://buyit2.blogfa.com در خدمت خواهم بود. اگر لطف کرده بودید و مرا لینک کرده بودید لطف کنید و نشانی لینک را تصحیح کنید. سعی می کنم دوباره بنویسم و نا امید نشوم. سپاسگزارم از حمایتتون

بردیا
ساعت0:31---19 بهمن 1391
سلام اپم
اگه خواستی ی سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, توسط saghar